Jaha...

Nehe, det bidde ingen promenad för oss idag. När vi väl var på väg ut vaknade lilleman och jag insåg att det var dags för både mat och blöjbyte. Så det var bara att snällt ställa sig i hissen och åka tillbaka upp. Robban var ju ändå på väg hem med bilen så vi kunde ju lika gärna åka och kika i affärer.
Sagt och gjort.
Jag och Vilmer drog iväg och kom hem med inte mycket mer än

en nappbox från Cult Design som jag har gått och dreglat efter :) Den är sååååå söt!
 
Fast dom hade inga lock till den i den affären, konstigt nog. Så jag får gå och leta efter det i någon annan affär.
Det finns även en lampa i samma kollektion som Vilmer (jag) bara måste ha! Fast den kostar en slant tyvärr.

Sen blev det bara en bh till mig och servetter till Vilmers dop.  Försökte leta efter en klänning till mig att ha på dopet men det var torka på fronten. Får ta mig in till stan någon dag och leta istället.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh den nappboxen har min systerson och den är ju bara för söt. Hoppas du får tag på ett lock också =)

2009-07-22 @ 09:35:25
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: real old tom

men herregud, ett roadkill, fy vad äckligt, måste han gå och dö så mitt på gatan bland folk, kunde han inte släpat sig in i en buske innan?

Dom där ekorrarna kan inte sköta sig nu för tiden.



Men vilmer sköter sig perfekt, han är ju så söt.

2009-07-23 @ 14:11:50
Postat av: Anonym

Åå nappburken är så fin! Har kollat på den till Noel, kanske nåt att önska sig i doppresent :)

2009-07-23 @ 17:34:43
Postat av: real old tom

oj oj oj, det blev ju helt fel, inte skall jag väl skälla på ekorrar i ditt inlägg om nappburkar. Ursäkta, fin burk förresten, lampan kanske kan bli en doppresent?

2009-07-23 @ 21:49:06
Postat av: Carolina

Om du hittar lock till den så hojta gärna vart! Burken finns nämligen på vår lokala ica-butik men inga passande lock... kram

2009-08-01 @ 23:28:34
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0