Ojdå!

Detta inlägg skulle egentligen läggas in igår men av någon anledning sparade jag det bara. Så här kommer det!


Har varit dålig på uppdateringen sista dagarna.
Igår var en väldigt dålig dag för Vilmer. Och därmed för oss också. Han var jättegrinig, sova dålig, var konstant trött hela dagen, åt dåligt och som grädden på moset så sov han uruselt inatt. Vaknade tusen ggr och jag fick snällt stoppa in nappen.
Idag har varit en betydligt bättre dag, på nästan alla plan. Han har inte sovit så mycket på dagen men han har varit på bättre humör och har ätit som en häst. Det måste varit för han har varit med sin pappa hela dagen lång.
Japp, Robban har varit ledig. Och vart har jag varit då undrar ni?
Jag har än en gång smycket min kropp med vacker konst. Stackars min mamma! Hon är så trött på mig och mina tatueringar! Förlåt mig mamma att jag gör dig besviken gång på gång!
Jag var hos tatueraren mellan 12 och 18 idag. En låång dag vill säga. Är svintrött, har huvudvärk, gräsligt ont i ryggen och det känns som om någon har kört min arm i en slipmaskin. Menmen.. den som vill vara fin sägs det ju!

Har iaf 2 sittningar till innan den blir klar. 14 dec och 25 januari. Det blir tätt inpå men det är lika bra att få färdig den fort. Så tråkigt att gå omkring med en halvfärdig tatuering i över ½år.

Kommer en bild på den snart!

Nu ska jag fortsätta att ägna mig åt kanal 5s superkväll som jag kallar det, för att sedan fixa inför lunch med mammagruppen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har den något med Vilmer att göra tro =)?

Kram

2009-12-02 @ 19:57:50
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0