Ut i kylan

Sitter här och funderar på om jag ska bege mig ut en sväng i affärer. Drar mig verkligen för det. Är inte sugen på att trängas med 10000000000000000 andra mäniskor, men tyvärr har jag en del som måste inhandlas. En julklapp till Robban, en fuskpolo, duntossor och ett fleece-set till Vilmeroch någonting till Maria som jag ska hem till idag.

Är väl bara att ta sig i kragen och klä på sig och ge sig ut!
Wish me luck!


Pss...ni har väl inte missat Musikhjälpen. Nu är det bara 1 dag kvar att hjälpa! Nyss kom dom upp i  3 000 000:- Heja!
Synd att dom inte tv-sänder på kvällarna. annars kanske ni hade fått se mig och alla dom andra snygga tjejerna utanför glasburen någongång ikväll. ;) Tror bara det sänds med bild på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0