I full gång hela dan

Det blev aldrig någon lunch på SoHo med Mia och Maria. Däremot blev det lunch på Bee med Mia, Maria och Ebba. ;)
Åt Biff A La Lindström som var sååå god! Även dom andra  verkade minst lika nöjda med sina rätter, och Ebba var väldigt glad i sockerkakan det bjöds på till kaffet att hon tog två bitar.
Vilmer var som vanligt hett villebråd ;) Säger det, en vacker dag kommer han bli en riktig tjejtjusare! 
Det var ett kanonmysigt ställe som hade riktig julkänsla över sig. Och ett + i kanten för barnstolar och barnvänligheten hos serveringspersonalen. Dit kommer vi gå igen!




Lite senare var jag iväg för att handla lite gott fredagsmys och det sista som saknades till julskinkan och julgodiset. På vägen fastnade jag i klädaffären som ligger vid vårt jobb. Hittade där en underbart söt mössa som julklapp till Robbans brorsdotter. Samma märke som den jag köpte till Vilmer
Hittade även en supersnygg festtopp/klänning från Vila som jag är grymt sugen på!
Köpte aldrig grejerna då jag kom på att mamma har ett rabatthäfte där den affären är med, så jag la undan sakerna och köper det imorgon med 20% rabatt! Alltid nåt!

Nu kokar julskinkan för fullt och godiset står i kylan på balkongen. Amerikansk fudge blev det. Har bara receptet på papper men hittade ett liknande HÄR fast med några andra ingredienser. Skillnaden är att dom har lagt till Dumlekolor och pistagenötter i detta.
Ser fram emot att smaka på dessa mumsbitar! :)

Imorgon förmiddag ska jag och Mia och och julshoppa lite. Ska försöka hitta en fin sparbössa till Vilmer från mig och Robban och även någon julklapp till Robban.



Bita på mammsens näsa är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0