Fy mig!

Har under dom sista dagarna varit urusel på att läsa och kommentera alla bloggar jag brukar läsa. Har inte blivit så mycket dator dom sista dagarna. Kan ju vara pga av att Vilmer bråkat om kvällarna!
Ska sätta mig ikväll och lusläsa ikapp mig! :)

Nu ska lilleman läggas och jag ska kasta mig in i duschen.

Vid 15:30 är det babysim. Denna gången kan bara Robban vara med i bassängen pga min tatuering. Men jag tänkte passa på att ta kort och filma då.

Lägger senare in en bild på Vilmer och hans nya favoritleksak som han fick igår! Den är mucho populär kan jag säga. Till hans fars lycka! :)


Lite bilder på den färdiga dopboken. Det enda som är kvar är en bild på Vilmer på framsidan.









Kommentarer
Postat av: Dalen

Vilken fin bok! kul att ha och väldigt pyssligt, hoppas allt e bra med dig, verkar så enligt bloggen trots att vilmer inte verkar vilja sova! kramar

2009-12-08 @ 21:17:12
Postat av: real old tom

oj, vad duktig du är, det ser jättefint ut. Klart han kommer tycka det är roligt när han blir äldre.

2009-12-08 @ 21:43:08
Postat av: Jennie

Hej!

Ja de där vaccinet ångrade jag mig bittert att jag tog dagen efter, men eftersom jag jobbar med det jag gör så kände jag mig tvungen!

Julklapparna är nästan klara och inslagna också =)! Har min syster och hennes man kvar, men det ska bara va något litet, sen så har jag lite paket kvar till systersonen fast han e nästan klar =). Å så Johan då förstås! Men han e borta under julen så det är ju ingen panik =)!



Hur står det själv till på den fronten. Är du och Vilmer ute och stressar i affärerna =)?



Hoppas du fortfarande inte känner av vaccinet!

Kram

2009-12-09 @ 05:44:41
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0