Dan före dan

Jag vet, dålig uppdatering så här runt jul. Men det får ni leva med!
 
Här bakas det bröd, städas, köps julklappar, slås in julklappar och massa annat. När Robban kommit hem med bingolotter...ja ni läste rätt.... ska jag ner i källaren och hämta mer julklappspapper och snören till resterande paket.
Ikväll blir det uppesittarkväll hos Camilla, Niklas och barnen. Med kommer även Niklas bror och hans tjej. Enda gången på året vi spelar Bingolotto.
Fast vi bryter trenden med julmat. Det kommer man ju äta tills det kommer urt öronen på en. Så ikväll blir det pizza! :)

Imorgon blir vi hemma hos Robbans mormor med hans släkt och firar jul. På juldan ska vi hem till Maria, Calle och Julia med min släkt. 
Misstänker att  Vilmer kommer få många julklappar i år.  Roligt för honom och få lite nytt och inte bara ha "bebis"leksakerna. Han är intresserad av dom ca 1 sek innan han kastar dom ifrån sig. 

Så, nu bär det av ner till källaren!

Om jag inte skriver imorgon får ni ha en riktigt god jul alla! Har inte tid att kommentera allas bloggar men jag läser som alltid!

Kram på er! 



Kommentarer
Postat av: Maja

Haha...vi ska oxå spela bingolotto...känns nästan pinsamt att ens prata om det ;) Ha en supermysig jul å hälsa familjen! Ses på Cissis kalas 2010...;) Kramar Maja

2009-12-23 @ 16:13:13
Postat av: Jennie

God jul på dig! Hoppas ni får flera kanon dagar nuu i jul!



Kramar

2009-12-23 @ 18:36:02
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: [email protected]

hallå vi undra vad du håller ditt hus? vi inte ha vår koll på dig. Bara du vet.

2009-12-26 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0