Dagens

Tar en Dagens lista igen. Dom är ju så behändiga! :)

Dagens väckning:
En glad Vilmer som jollrar vid 8:45 i sin egna säng!
Dagens humör: Kanon
Dagens natt: Knappt några uppvak under natten men en son som vägrade att somna i tid igår kväll!
Dagens väder: Vintrigt, -3 och SNÖ!! =)
Dagens frukost: Hemmagjord risgrynsgröt, vörtbröd med egenkokad julskinka, och te med äpple&kanelsmak. :)
Dagens lunch: Har inte blivit någon. Jag vet, kasst!
Dagens middag: Någon köpemat efter turen till Liseberg i eftermiddag
Dagens godis: Inget, men vem vet efter Lisebergs julmarknad
Dagens frisyr: Än så länge: skatbo
Dagens bästa: jag har plockat med all disk, dammsugit och tvättat golvet.
Dagens sämsta: Känner en svag svag tillstymmelse till förkylning i halsen. Please bli inte värre! Vill inte bli sjuk när jag har en sån rolig helg framför mig!
Dagens Malin: Huslig, sleten morsa som borde göra sig iordning ¨.
Dagens Vilmer:  Förkyld, hostig och lite grinig. Spydde upp gräddstuvad pyttipanna, vilket resulterade i allt morsan fick finmala makaronigryta som iaf gick ner.
Dagens Robert: Har jobbat och har precis kommit hem, och mår bra vad jag vet! 
Dagens klädsel:
Mysklädsel, suprise!!!!
Dagens vill ha: Ett album med Andreas Grega...som inte ens finns.
Dagens utflykt: Lisebergs julmarknad med Vilmer, Robban, mamma och Kai
Dagens låt: Timo Räisänen - Creep
Dagens saknad: Inget
Dagens dummaste: Blåsten utomhus!
Dagens sjuka: Lilla Linnéa som ligger hemma och kräks och är såå ledsen över att hon missar Liseberg idag :(
Dagens drog: Musikhjälpen på P3/SVT2. Hjälp till och skänk pengar!!! Sms eller ta er till Avenyn där P3 sänder live dygnet runt i glasburen.
Dagens köp: Inget...än så länge
Dagens morgondag: Torsdag... hrm.. om Vilmer är friskare ska vi på glöggmys till Sarah och Mikael i föräldragruppen. Annars händer nog inte så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0