Dagens

Har tappat allt! Har blivit kopiöst slapp med allt sen Robban gick på ledighet. Det gör att jag inte orkar ta itu med nåt. Såsom städning, promenader, matlagning mm mm. Inte ens datorn orkar jag sitta vid som jag brukar. Det enda som jag gör är att kolla på massa massa underbara avsnitt ur Brothers & Sisters! ;)


Dagens väckning:
8-9? av Vilmer som är redo för välling
Dagens humör: Ok
Dagens natt: Skit, Vilmer somnade bra men vaknade bara efter 1 timme och var omöjlig att somna om. Typiskt när man äntligen hade en egen kväll!
Dagens väder: -2, klart, isigt
Dagens frukost: Julte, mackor med skinka paprika/färskost
Dagens lunch: Ingen... Zzzz!
Dagens middag: Lasange hemma hos Lena
Dagens godis: Lite av varje
Dagens frisyr: Som vanligt, tråkigt 
Dagens bästa: Vilmer får äntligen åka i sin nya bilstol
Dagens sämsta: Tycker inte att bilstolen sitter ordentligt bra + att den är alldeles för rak i ryggen. Får åka och kolla det imorgon.
Dagens Malin: Vaknade på fel sida sängen och så har dagen fortsatt
Dagens Vilmer: Glad, sprallig och hostig:/
Dagens Robert: Underbar sambo som stått ut med mycket grin från min sida idag 
Dagens klädsel:
Svarta jeans från only, linne och turkos hoodtröja från Hollister
Dagens vill ha: En egen kock
Dagens utflykt: Promenad via Ruddalen till Lena
Dagens låt: Mustasch - Spreading the worst
 
Dagens saknad: En bra dag
Dagens dummaste: Vilmers konstanta hostande
Dagens sjuka: Skulle vara Vilmer då
Dagens drog: Tanken på att snart få åka bräda
Dagens köp: Inget
Dagens morgondag: Inget, gud så skönt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul lista :-) Kram

2009-12-29 @ 22:07:39
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0