Natten nu

Underligt att jag måste ändra redigerare när ja vill göra ett inlägg med Ifånen?? Och underligt att jag då inte kan välja fetstil på texten. Grrrr!!! Och VAD gör jag vaken nu när jag ska gå upp kl 05??? Fast dom säger ju att man inte kan lära gamla hundar att sitta. Som Vilmer brukar säga när mörkret faller utomhus. Appropå Vilmer, så blev han hämtad av mamma på förskolan idag. Kan riktigt se honom framför mig, bli alldeles lyrisk och springa runt och visa henne allt. Och då menar jag också allt. :) Han fick följa med henne hem i hennes RÖDA bil (som enligt han själv nu är hans tydligen). Undrar om det här fanatiska kring rött kommer följa honom genom livet? När jag efter jobbet kom hem till dom mötte en liten lycklig kille mig i dörren med napp, Nono och såklart mammas röda glasögon i handen. Och som vanligt släpade han runt på alla småbilar som han brukar leka med. Men det är 3-4 st som är lite mer speciella än dom andra. Kan ni gissa vilka? Jo, såklart dom röda. Liiite maniskt? :) Vi fick korv med bröd och mos som Kai lagat. Lyxigt att få mat serverad när man redan fått hjälp med dagishämtning och passning :) Imorgon är det fredag, tack och lov! Efter jobbet ska jag ta mig till en garnaffär. Har nämligen ett bra tag viljat komma igång och virka. Jag säger komma igång och inte lära mig, eftersom jag gjorde det när jag gick i skolan så nånstans borde jag väl ha det i mig. ;) Helgen kommer nog vara lugn. Inget särskilt är inplanerat vilket är väldigt skönt. Tycker om att ta det lite som det kommer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0