Natt

Skulle egentligen lägga ifrån mig mobilen och krypa ner under täcket. MEN så kom jag ju på hur längeswdan jag skrev något här.

Vilmer är sjuk. Igen! Suck! Men som tur är verkar det inte vara så allvarligt. Lite feber igår natt och på morgonen idag. När han skulle sova förut hade han 37,7 men han får ändå vara hemma imorgon också.
Det är Robbans tur att vara hemma denna gången. ;)

Helgen har iaf varit kantad med trevliga saker. Den hemliga grejen i fredags var en överraskning för en jobbkompis som nyligen fyllt 40. Jag fick ihop ett gott gäng med nuvarande och före detta arbetskompisar som är ett rätt tajt gäng som tog honom hemma. Vi gick sedan ut och käkade på en restaurang som heter Moon Thai Kitchen. Fantastiskt mysig restaurang och supergod mat. Där blev vi kvar i ett gäng timmar och hamnade senare på Byns Bistro där vi blev kvar till stängning. Och det blev en väldigt lyckad kväll vilket är kul när man planerat det sen en tid tillbaka.

Trött och lite sliten tog jag mig upp på lördagen. Det var ju Vilmers biopremiär vid 12 :)
Vi såg Vem är var? En kort film på 30 min som är gjord för dom minsta.
Vilmer tyckte först det var lite läskigt när det släcktes ner och det höga ljudet kom ugång. Men sedan verkade han uppskatta filmen, vilket jag tyckte var väldigt kul. Men 30 min var nog lagom för herrn hade allt lite svårt att sitta still. Men med popcorn och godis är det lätt att muta ett litet godismonster.
Efteråt blev det McDolnads och Vilmer somnade i bilen på väg och vaknade inte ens när vi bar in honom, tog av honim ytterkläderna och la honom i hans säng :)
Resten av den dagen var lugn.

På söndagen fick vi äntligen komma och klämma lite på Alexander. Men han bara sov och sov :) Tråkigt för oss men skönt för Maria med familj.

Igår tog jag och Vilmer en cykeltur hem till mamma och Kai, men stannade såklart till vid alla roliga lekplatser innan vi kom fram.
Ju mer klockan gick ju sämre väder blev det så när Robban slutade jobbet fick han komma och hämta oss. Jaja, kalla nu mig slö bara! ;) Men hur kul är det att cykla iklädd jeans, Converse och en ickeregntät jacka när det blåser motvind och regnar + att man har en pojk där bak som får regnet piskande i ansiktet :/

Idag har varit en riktid dödag! Har varit så sjukt trött att jag inte orkat med nånting ansträngande. Allt har berkligen känts så jobbigt. Det var iaf tacksamt att det blev så mycket mat över från igår att vi inte behövde laga middag. Nej hoppas verkligen det känns bättre imorgon.
Godnatt på er!

P.s. Ska försöka lägga upp några bilder från helgen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0