Säng ljuva säng

Satte mig på vagnen hem nu. Längtar efter att få lägga mig. Har varit en ofantligt trött dag. Blir det så efter en vab-vecka?
Har haft en supertrevligkväll på stan.
Jag och min avdelning överraskade Erik som slutade i veckan vid 17 idag när han slutade för dagen på sitt nya jobb.
Tog med en smått chockad Erik på en kort promenad till Ölrepubliken vid Kronhusbodarna. En fantastiskt mysig restaurang med god mat. Dock dyyr öl.
Tyvärr var Erik uppbokad på annat senare så det blev en tidig kväll.
Jag och Nicke var dom enda som drig vidare, och vi mötte upp våra kära Emma och Maja med sällskap på Tullen på 2a Långgatan.
Men eftersom jag har en helkväll imorgon också fick jag avsluta tidigt.

Ska bli snajs att få komma hem och sova. Och komma upp hyfsat tidigt och leka med Vilmer.

Hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0