Hjälp!

Kom till Vilmers förskola imorse och fick reda på att det går magsjuka på hans avdelning! Hjäälp!
Stod vad som kändes i hundra år och velade om jag kunde ta med honom hem. Att ta ut semester är uteslutet då dagarna måste sparas, föräldradagar är egentligen inte heller att tänka på med tanke på att dom ska räcka så länge som det bara går. 
Slutade med att Vilmer fick stanna och jag åkte därifrån med våndan i kroppen. 
Hoppas hoppas han klarar sig nu!  
Magsjuka är verkligen det värsta av det värsta och jag har nästan blivit sjukligt rädd för att jag, Vilmer eller Robban ska åka på det.
Blä blä blä!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag förstår din känsla. Vi har också magsjuka som härjar igen på förskolan men tyvärr så får man ju inte stanna hemma. Det värsta tycker jag är att vi har karensdagen då vi faktiskt tvingas torka spyor och trösta febriga barn stup i kvarten!

Sen har jag en enorm spyfobi så vissa dagar har jag så skyhög puls av nervositet.



Tyvärr kommer det säkert gå magsjuka ett tag nu så det går ju inte att ha barnen hemma när båda jobbar. Det som är konstigast äär dom som lämnar sina 15 timmarsbarn. I mina ögon är det helt sjukt. Visst att man oftast då har två barn men det har man ju valt att ha så det kan ju inte vara så jobbigt att vara hemma dom dagarna för att slippa risken attt ligga i den äckliga kräksjukan. Nej usch å ffy och blääää!



Fattade jag det rätt föresten att jag skulle ge armbandet till någon annan =)?



Kram



2011-02-09 @ 06:46:01
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: real old tom

Blääääää, det är verkligen äckligt med magsjuka. Håller tummarna för er.

2011-02-09 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0