Fullspäckad helg

Jisses va den här helgen flög iväg fort.
Större delen av fredagen gick åt den spontanfixade jobbfesten. Vi hade långbord inne på en av avdelningarna, grillade, tjötade skit;) , drack gott och ett par timmar senare var det dags för brännbollstunering. Jag var dock aldrig med.
Vilmer fortfarande var pigg och alert till rätt sent så Robban var kvar med honom.
Det blev så att Robban var med och spelade och jag var med Vilmer och kollade på.
Vid 18:30 var lilleman rätt slut efter en lång dag och bara en förmiddagsvila, så Robban traskade hem med honom.
Vi andra gick tillbaka till jobbet för att förfesta lite och drog senare in till stan. Skaran sjönk från 2-30tal till ett 10tal under kvällens gång. Men vi hade minst lika kul för det.
Det enda tråkiga var att vi hamnade på Bishops Arms vid Järntorget. Dom andra verkade tycka om det stället men jag tyckte att stämningen dog lite. Men sen är ju inte det direkt stället att vara på om man vill ha lite partykänsla ;)
Det slutade med att jag blev så seg att jag ville åka hem. Dom andra tjatade att jag skulle gå vidare med dom och gav till slut med mig. Gick ut för att vänta på dom men tyckte att jag väntade i en evighet. Tröttnade till slut och hoppade på en vagn hem.
Var väl lika bra det. Hade jag fortsatt ut med killarna hade väl lördagen blivit en vidrig dag ;) Som tjej ska man inte dricka med killar...man tror bara att man tål lika mycket som dom. Haha!


En del av gänget


Robban och Vilmer


Jag och Tobbe glada som få


Malin, Maja, Vilmer och Cicci med finaste magen


Vilmer släppte inte lilla söta Elin ur sikte


Andreas "Magnum" med Pippi?!


Tobbe tränar på att köra barnvagn och klarade det galant


Brännboll på hög nivå


Vilmer var förstedomare


Folk pustar ut efter tuff match


Jag och Tobbe ännu gladare än tidigare, om det ens är möjligt


Jag och Maja. Fråga inte ens vad Nisse sysslar med i bakgrunden :)

Resten av kvällen dokumenterades och tur är väl det  ;)

Ja, som ni fattar att det är egentligen överflödigt att säga att min diet gick åt fanders i fredags. Haha! Och tyvärr lite i lördags. Men nu är det nya tag igen.

Fortsätter med lördagen och söndagens bravader i ett andra inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ni såg verkligen ut att ha haft kul både på festen och på kalasen. Stackars Vilmer med näsan där, skönt att det gick över snabbt! Va söt han var när han satt och spanade in lilla tjejen. I bland får man till riktiga guldfoton:)

Typiskt att födelsedagsgrisen på det ena kalaset fick två Bobby-cars, men det är som du säger, alla köper de klassiska sakerna och kan inte riktigt tänka utanför ramarna. Det vet man ju själv, ofta finns liksom ingen fantasi och så köper man nåt som man vet går hem. Kram

2010-05-10 @ 09:27:24
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Kul med party!! Du lite måste du unna dej annars går det inte hålla en diet, du ser fin ut iaf :)



Kram

2010-05-10 @ 15:54:29
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0