1 vecka sedan sist

Det måste vara rekord. Har nog aldrig varit ifrån bloggen så länge. 
Har över huvud taget inte datanördat mig särskilt mycket i veckan. Men det har varit en del tv-tittande på datorn. Tack och lov för alla Play-kanaler nu när vm visas dygnet runt på vår tv. Visst jag kan tycka att vissa matcher är roliga...såsom Spaniel-Portugal härom dagen. Men inte är jag intresserad av att kolla på alla matcher under en hel månad.
Hade jag kunnat hade jag rekomenderat Kommisarie Winter som visats på Svt. Har sena kvällar plöjt igenom 8 avsnitt och undrar hur jag kunde missa som när dom gick på tv?
Men tyvärr fanns dom bara tillgängliga t.o.m igår på Svt Play.




Önskade att jag hade vart duktig med kameran hela veckan så ni hade fått iaf ett foto från varje dag jag vart borta från bloggen. Men jag kan ju försöka kompensera med några extra från andra dagar ;)

Så detta kommer i ett andra inlägg.


Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Kul att du är tillbaka! Jag har tittat in lite då och då men nu hade jag plötsligt några inlägg att läsa :)



Vad trevligt med överraskningsfest, förstår att det uppskattades. Fina bilder på er alla! (Du har alltid olika snygga klänningar på dej, riktigt tjusigt!!!)



På tal om fotboll, här hemma går tvn varm och jag kan inte bry mej mindre om detta vm när inte Sverige spelar.



Ha det gott!

Kram

2010-07-02 @ 19:35:20
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0