Gummibandsarmar och andra gummin

vill vi ha! Nej, inte på oss själva utan på Vilmer såklart! Sådana där goa riktigt tjocka armar som det ser ut som om man har satt gummiband längs hela armen :)
Äntligen har Vilmer gått upp i vikt igen! Fast jag tvivlar på att han kommer bli en riktig tjockis som hans mamma var när hon var bebis. :)
Nu väger han 9165 och var 73,5 cm lång. Så han har gått upp 395g och vuxit 1 cm på 1 månad. Heja våran lille korv!
Skönt att veta att han ökar i vikt igen och att det ger utdelning att hålla på med extra fett i maten! :)

I eftermiddag/kväll åkte vi hem till mamma och Kai för att kolla in mammas nya bil hon har köpt. Hon har äntligen givit upp sin gamla slitna Peugeot 206 som bara går sönder, väsnas och ser ut som 7 svåra år mot en röd fin Peugeot 207 CC -07. Lyckan är total!
Hon beter sig som en 18åring som just tagit körkort och lånat föräldrarnas bil! ;) Eller som mig när jag köpte min Audi TT :) Jag om någon förstår precis hennes lycka! =)
Åhh...min kära svarta pärla! Kände plötsligt att jag saknar henne litegranna!




Tror jag ska spinna vidare på detta lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0