LÖrdagskväll

Strax ska familjen packa ihop sig för middag hemma hos kusse Jullan med föräldrar. Det blir potatisgratäng och kotlett! Mums!
Sedan blir det Melodifestival. Vet inte om jag vill eller inte vill titta på det. Vet ju hur det brukar låta. Man gnäller på i stort sett alla bidrag..för dom är rena skiten!...men ändå så sitter man där likt förbannat varje helg. Blir så trött på mig själv! :)

Ne...om man kanske ska väcka lilleman så vi kommer iväg någon gång.
Undrar hur länge han har sovit nu?




Drygt 1 månad kvar till Idre nu! Jaaaaa vad jag längtar! Det suger ordentligt i snowboardtarmen. Har fortfarande inte hittat mig några nya boots. Usch MÅSTE ta itu med det snarast!!

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Vad trevligt att gå bort på middag! Vi stannar hemma i soffan efter en eftermiddag i pulkabacken. Jag förstår precis vad du menar med melodifestivalen, (med risk att låta som en kärring) jag tycker det var bättre förr med en svensk uttagning.



Ha en trevlig kväll!

Kram

2010-02-06 @ 20:02:55
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0