Ännu en mysdag

Åh vad fort semestern tar slut :( Snart är mina två lediga veckor över och jag ska tillbaka till jobbet. Suck!

Men dessa julveckor har varit otroligt härliga. Vi har mest bara varit tillsammans och myst! Det gillar vi! :)

Idag testades nya pulkan jag köpte till Vilmer igår. Den hade t.o.m handtag som funkar som bromsar. Dom höll Vilmer hårt ni när vi åkte.
Fast roligast var när mamma eller pappa åkte själv nerför backen i hög fart och hoppade över ett litet gupp på slutet. Då tjöt han av skratt! :)

Imorgon blir det nyårsafton hemma hos Camilla, Niklas och barnen. Även Jonas och hans tjej Jenny ska komma i vanlig ordning.
Har nästan börjat bli lite av en tradition att fira in det nya året hos dom.
Vi har trerätters som inhandlas tillsammans, vi kör finstassen, champange, raketer och allt som hör nyår till :)
För bekvämlighetens skull sover vi även över hos dom. Och trevlighetens såklart. Då kan båda få dricka och man behöver inte tänka på att åka hem mitt inatten och krånglandet med ytterkläder på en sovande Vilmer.

Isabella uttryckte sig helt underbart härom dagen till Camilla.
Hon ville att Vilmer skulle sova med henne i hennes säng för hon älskar honom.
Har ni hört nåt finare?? =)


Om inte vi hörs imorgon så får ni ha en riktigt trevlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0