Söndagsmys och måndagsmys. Man bara måste älska våren!

Söndagen spenderade vi på Baby & Barn mässan med mamma och Maria. Var mycket kul att titta på och såklart köpa så man fick hålla hårt i slantarna ;)

Efteråt satt vi och njöt av solen i mamma och Kais trädgård medan Vilmer sov middag.

Idag har jag och Vilmer varit med Maria och Julia, och sen även med Camilla, Niklas och barnen. Robban kom också efter han slutat jobbet. Där passade vi på att götta oss i solen lite grann. Det känns om kinderna nu kan jag lova. :)
Och nu ikväll var jag och Camilla och tränade ihop. Jisses va skönt det var!
Känner mig nästan duktig nu. Försöker komma ut på en promenad varje dag. Oftast blir dom rätt långa men vissa dar blir det inte mer än någon km. Men iaf....jag kommer ut och rör på mig. Och förhoppningsvis har jag kommit igång lite med träningen igen. I torsdags blev det sammanlagt 1 timme träningscykeln, rövmaskinen (crosstrainern) och bandet. Idag blev det samma rejs, fast det blev även 1500m på rodden.   (Måste köpa mig ett par handskar. Gör så förbaskat ont när man kör för länge på roddmaskinen)

Här kommer massa härliga bilder från gårdagen och idag!


Spexarn




Lunchdax på pannkakscafét. Vilmer stirrade storögt efter sköldpaddan som just vinkat till honom



Alacazar signerade skivor



Ett kap: Novastar luvtröja i strl 86 för 150:-



Ett kap till: Novastar baggyjeans för 250:-



Vilmer leker i mormor och morfars trädgård



Hrm...vad var det för intresanta saker jag fick här då?



Vilmer imorse med sin nya favorit på hemmaplan. Sin ballong som han fick på mässan



Jodå, jag kan minsann göra flera saker samtidigt. Jag är ingen vanlig kille som ni förstår!



Vardagsmys. Kolla in blekfisen i bar överkropp!



Tjejerna härjar i sandlådan



Vilmer i sandlådan för första gången. Sanden var helt klart godkänd enligt Vilmers smaktest



Isabella agerar taxi för Julia

Kommentarer
Postat av: Jennie

Detta inlägg hade jag helt missat ju...vilka grymma kap, nova star kläderna! Va billigt! Hittade du dem på nätet eller? Köpte precis en luvtröja till Lova i födelsedagspresent för 400 spänn, nästan samma som den du fyndade, fast i energi pink! Grrr :(

Kram

2010-04-14 @ 13:44:55
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0