I brist på annat

1. Vilket namn står på ditt födelsebevis: Malin
2. Årsmodell: 83
3. Husdjur: Katterna Iris och Astrid
4. Favoritfärg: Blå och svart
5. Piericing: Ingen
6. Tatuering(ar): 3st
7. Födelseort: GBG
8. Bostadsort: GBG
9. Nuvarande bostad: Hyresrätt
10. Har du varit kär?: Oh ja, och jag är!
11. Har du varit i några andra länder:
Dandmark, Norge, Tyskland, Frankrike, Spanien, Grekland, Turkiet, Malta, England
12. Har du varit med om en bilkrasch: Ja, två
13. Kaffe eller glass: Glass såklart 
14. Antal syskon: 2 riktiga 2 plast
15. Favoritmat: Hrm..svårt! Pasta på Pasta Etc, ceasarsallad, hemmagrillade hamburgare
16. Bästa veckodagen: fredag
17. Senaste låt du lyssnat på: My Heart Still Beats For You - Anna Ternheim
18. Favorit Serie: One Tree Hill
19. Tycker inte om: Att förlora i spel
20. Ögonfärg: Mörkblå
21. Senaste sjukhusvistelse: 5 månader sen när min son föddes
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: Kuggade inte
23. Vem fick du senast e-mail från: info att någon kommenterat min blogg
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej, sysslar inte med sånt
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: MediaMarkt eller Mio 
26. Vad gör du när du är uttråkad: Sätter mig vid datorn eller tar mig hem till någon 
27. Vad retar du dig på just nu: Att min son inte somnar för natten
28. Det bästa du vet: Min Vilmer
29. Stjärntecken: Skorpion
30. Vad har du för kläder på dig just nu: En fläckig T-shirt från Monki, mossgröna 3kvartsjeans
31. Fobi: Höjder, riktigt djupa vatten
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Hjärt och lungsjuka barn
 
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: Du är mitt finaste
34. Vad la du dina sista pengar på: Än så länge är dom inte slut
35. Är du långsint: Jo, det får jag väl erkänna att jag är 
36. Vilken är din bästa egenskap: Jag är ofta glad och positiv
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att jag ska ta itu med mina studier när min mammaledighet är slut
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Vad är det för vidrig fråga????
39. Vad gjorde du i sommar: Gottade mig med min Vilmer  
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Hur olika val alla gör i livet
41. Pojkvän: Jajjemensan.
42. Bästa känslan: När man har 0 bördor som hänger över en..hur ofta det nu är?! 
43. Närmaste vännerna: Svårt att välja några utav dom men ett urval är Maria, Jenny och Mia
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: En hyffsat vanlig och söt tjej som är mamma
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Ingen just nu, tack och lov
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: USA
47. Vad är viktigast i ditt liv: Min familj.
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Ja, eller försökt avstyra ett iaf
49. Finns det ngn person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? JA
50. Planer för kvällen? Mys, blogg och smoothie 

Kommentarer
Postat av: real old tom

herregud vad skall eniro nu välja på din beskrivning?

2009-09-18 @ 07:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0