En ny dag!

Kanske borde poängtera att jag skrev inlägget igår ang Vilmers sömnproblem och inget annat.

Kom på en sak nu.
Det konstiga är att när det är dag igen känns allt som vanligt igen. Förutom min huvudvärk då. Men man tänker konstigt nog att det kanske blir ändring ikväll. Att han äntligen somnar i tid idag och inte bråkar mer?!
Samtidigt som jag själv lider så undrar jag hur inte Vilmer själv måste må?? Att varenda kväll/natt vara så ledsen och gråta så hysteriskt. Från början trodde vi ju att det var pga av hans förkylning han vaknade av, men den är ju över nu. Kan det vara mardrömmar? Nattskräck?
Känner att vi måste få hjälp med detta nu.
Det är skönt att Robban tar detta mycket bättre än vad jag gör iaf. Han verkar inte påverkas på samma sätt som mig.

Nu ska ringa barnmedicin nu och se vad dom kan göra för oss?!


Kommentarer
Postat av: real old tom

Stackars er och Vilmer, jobbigt att ha sådanna kvällar,

Julia var också väldigt svårsomnad i olika perioder och ibland också ledsen. Svårt att veta vad det är, men kolla du med barnmedicin, dom kanske kan hjälpa er.

2009-10-28 @ 12:45:54
Postat av: Caroline

Hoppas kvällen blir bättre. Känns som han är för ung för nattskräck faktiskt. Men vad vet jag.. men en del av min treårings kompisar har det först nu...Han har inte ont i magen? Hungrig? Antar att du har koll på allt sådan men ville ändå fråga. :-) Kram till dig och hoppas som sagt det går smidigare nu i kväll!

2009-10-28 @ 19:34:10
URL: http://http:/familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Elin

Stackars Vilmer, och stackars er! Blir ju jättetungt för alla när det blir sömnbrist, och då orkar man ju ännu mindre med när han är ledsen och skriker på kvällen. Stackars liten, skriker han som argt eller somom han har ont? Men då borde han ju ha ont eller så även på dan... nattskräck har jag ju hört om innan, då blir det ju sådär panikartat skrik! Vad sa barnmedicin... Hoppas ni kan få hjälp för det är ju jättejobbigt för er alla!

2009-10-28 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0