Denna bloggmani

Innan jag själv började blogga kunde jag inte bry mig mindre om andras bloggar. Tyckte det hela var totalt meningslöst! Men efter jag själv satte igång förstod jag med tiden tjusningen med det.
Att läsa om riktiga liv och folks olika vardag har har blivit något som jag inte kan vara utan. Vissa känner jag, men dom flesta som jag nu följer har jag aldrig träffat irl.
Men det har liksom blivit en del av min dagliga dos av internet.
Så här delar jag med mig utav ett större urval av mina dagliga dos. Kända som okända! Kanske ni finner några lika bra och/eller intressanta som jag själv!

Fotbollsfrun   När vi två blir tre   Cecilia Blankens  Andrea Knape  JennieNennie  LouiseOfGbg  EllaMarie  Att vara Charlie Schulmans pappa  Charlotte Perrelli  Carolina Gynning  StinaLee  Stilettklackarochbarnvagn  Jonnas blogg  Carolina1979  Annasperssonliga  BabyMama  Spiderchick  Pernilla Johnson  BörjaOm  Marcus Birro  Schulmania  Vimmelmamman  Egologi  Engla  Dagarna 


Den senaste och med all säkerhet den sorgligaste jag funnit är Börja Om. En kvinna som vid 39 års ålder förlorade sin man, 42 år, i cancer. Ensam kvar står hon med en pojk på 6 år och en flicka på 4 år. Hon skriver om hur det är att börja om på nytt och att klara av livet som småbarnsmamma på egen hand. Är nära till gråten varje gång jag går in på hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får kolla in hennes blogg, aldrig läst den.



Tack så mycket. Ja den har jag tagit.

Jag vet inte vart det kom ifrån, men helt plötsligt var det iskallt. Brr. Sov gott.

2009-10-02 @ 01:03:30
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Jag vet inte om du har upptäckt bloglovin, annars är det något jag rekommenderar varmt =)!

www.bloglovin.com

Då har man bara egentligen en sida man behöver kolla på för att se om alla bloggar man läser har uppdtarat. Hur smidigt som helst!



Bra att du tipsar om bloggarna du läser. Älskar att läsa bloggar. Men det är svårt att hitta några som man fastnar för. Kanske finns det någon bland din samling som jag finner intressant =)!



Hehe, gick in på pernilla johanssons blogg och dte första jag ser där är en bild på en gammal vän till mig :)! Det var lite roligt faktiskt!



Ha en underbar dag och en fantastisk helg!!

2009-10-02 @ 07:21:07
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Jag var oxå av samma uppfattning innan jag själv började blogga..läste inga bloggar alls egentligen. Men nu är man fast i bloggträsket..man både skriver o läser för allt man hinner :)



Vill oxå tipsa dig om 4st pågående tävlingar hos mig..alla i samarbete med finfina barnbutiker/ märken o med finfina priser i potten. Kika gärna in! (Tävlingarna står till höger på min sida under "Tävla hos Tant".



Trevlig helg =)

2009-10-02 @ 11:56:22
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0