Så var det november

Och vad passar inte bättre då än regn?! Och på det har jag en helt underbar näckspärr. JOdå, jag har sovit på soffan under en veckas tid för att bli av med nattamningen. Eller ja, amningen över huvud taget. Blir något återfall imellanåt när han totalvägrar vällingen men vi klarar oss för det mesta.
Men igår kväll fick jag nog och var tvungen att sova i sängen. Soffan går väl an någon natt men en vecka?! Ne fy fan! Men det var ett evigt springande mellan vår och Vilmers säng med vattenflaska och napp, men vi klarade det utan att V vaknade upp och blev pigg.

Men bortsett från regnet och nackspärret är det bra!

Vi har haft en helg med ganska mycket aktiviteter.
I lördags var jag med Vilmer på kyrkogården och tände ett ljus för pappa. Var fint att se så mycket folk där. Det är inte ofta det är det. Sällan man ser att det lyser ett ljus på någon grav när jag går dit.
Önskade att jag kunde gått dit när det var mörkt men det fanns inte tid till det.

På kvällen var jag och Maria C på Winnerbäck som sagt. Det var en kanonbra konsert. Det enda vi var lite besvikna på var att han spelade lite väl många låtar från nya skivan. Den är ju såpass ny och man har inte hunnit lyssna in sig än.
Glömde kameran hemma men fick filmat lite med mobilen. Tyvärr blev det inte alls samma kvalité som med kameran :( Men jag lägger upp något klipp senare ikväll eller imorgon.

Igår var jag och Vilmer med mamma, Kai, morfar, min moster och syrran vid mormors grav på Östra. Det kändes bra! Var alldeles för längesedan jag var där. Men så har jag ju inte hittat dit på egen hand. Den kyrkogården är ju så förbaskat stor.
Efteråt bjöd min moster på fika hemma hos sig eftersom hon fyllde år tidigare i veckan.
Sen var det bara att packa ihop sig och dra till IKEA. Jag, Vilmer, Maria och mamma. Inte för att man inte visste om det, men shit va mycket folk det var där!!!
Kom hem med lite bra-och-ha saker och dessutom julstämning på köpet. Det gick ju inte att undgå eftersom det var julgranar i vartenda hörn där.

Nu sitter jag och väntar på att V ska vakna så vi kan promenera hem till Niklas som är hemma med Linnéa och Isabella idag. Hittade lite roliga grejer på IKEA som dom ska få. Alltid kul med någon present då och då! Varför får inte jag det??? ;)

Men, snart så är det min tur! Fyller år nästa tisdag och förhoppningsvis får jag någonting då. Kanske en puss av Vilmer och och ett hus av Robban! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0