Ny dag nya tag

Vaknade: 05 På tok för tidigt!! Gjorde en välling till lilleman och vi somnade om till 07:45

Steg upp: Nästan med en gång, gjorde ny välling och låg kvar till 08:30

Humör: Känns som en bra dag!

Frukost: Vanlijyoghurt, diverse frön, Bran-flakes och en kopp te, Vilmer en tallrik gröt med äpplesmak, lite mjölk, katrinplommon i bitar och vatten

Träningsplaner: Möjligtvis i eftermiddag när min kära sambo kommer hem.

Middag: Suck ..ja, vad ska vi göra. Något med kyckling. Tips någon??

Planer för dagen: Städning under tiden Vilmer sover. En tripp till Frölunda torg efteråt för inköp av nya jeans, lite nytt till Vilmer och lite annat smått o gott. Kanske träning då också!

Vilmer: Sover middag ute på balkongen

Robert: Inventerar på jobbet. Thank you good att jag slipper det i år! :)

Lyssnar på: Tystnaden! (Shit va tråkigt...sätter på Spotify och Lady GaGas nya grymma låt Bad Romance

Tittar på: En smutsig lägenhet. Måste ta mig i kragen!!

Väder: Regnigt, blåsigt, 6 grader och grått grått grått 

Dagens tanke: Undrar varför solen överger oss i november? Synd att det är farligt att sola solarium. Det är ju ack så skönt att ligga där, få lite ljus, värme och färg! :( Får klena in mig med illaluktande brun-utan-sol istället! ;)

Morgondagen: Lunchträff hos en i mammamaffian. Ska bli kul att träffa alla igen och se alla barnens framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0