Hemmadag

Idag har vi bara varit hemma och myst. Dessutom har Mia varit här på lunch. Kyckling Marengo blev det. Mums! Det var jättelängesedan jag gjorde den.
Det var ett litet tag´sen jag träffade Mia så det var mysigt att det bara var hon och jag så man kunde prata lite. Eller ja...Vilmer var ju såklart hemma också. :)


Hår är fantastiskt roligt. Synd (tur) att mamma har så kort hår. :)



Tog bara en liten tripp till Babyproffsen när Robban kom hem från jobbet. Skulle leta efter en ny bilbarnstol till Vilmer. Vår lille tjockis får snart inte plats i babyskyddet.
Hittade först en Britax som jag föll för men den kostade hutlösa 3500:- så den blev det inte. Så det fick bli en svart Brio Zento. Lite billigare men ska ändå vara en bra bilstol. 2700:- låg den på. Dom hade inte en svart inne men ska ordna den tills imorgon. Tror inte att vi behöver byta ut stolen riktigt än men det känns bra att ha en när det är dags.


Kommentarer
Postat av: mia snowball

åh vilken härlig dag vi haft! puss på dej

2009-11-04 @ 21:20:36
Postat av: annas Perssonliga

Vi har den i svart och rött till Siri. Den har funkat bra. Hon har haft den sen hon var runt 9-10 månader. Ellie däremot,lilla pluttan sitter fortfarande i babyskyddet.



Kram

2009-11-04 @ 22:54:44
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0