Helgen är här!

Ikväll är det familjemys!

Imorgon ska det storhandlas, handlas på systemet, inhandlas hyacinter och andra julblommor, köpas jeans och lite annat smått o gott! Och på kvällen är det bara jag och Vilmer då Robban ska på fest hos en arbetskamrat. Hade gärna följt med men vi tycker Vilmer är för liten för att lämnas bort över natten.
Det är ju knappt att Robban kan somna honom. Så mammig har han blivit. Det är lite jobbigt kan jag tycka.

Och på söndag ska jag/vi har väldigt försenat kalas för mig. Det blev ju inställt när Robban m fl blev sjuka för några veckor sedan.
Så vi tänkte köra födelsedagskalas kombinerat med 1:a adventsfika. Bra va?!

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Låter som massa mys i helgen för er. Vi har inte helt bestämt vad vi ska hitta på men C är träningsfri åtminstonde :)



Du har en Award att hämta hos mej:)

Kram

2009-11-27 @ 22:15:52
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: real old tom

Jag skall på kalas hos dig! skall bli väldigt trevligt!

Imorgon skall jag på julmys hos sofia.

2009-11-27 @ 22:51:26
Postat av: glenn

Skall spruta champagne på 1 advent =).. whoooo hoooo

2009-11-28 @ 13:14:37
URL: http://WWW.PAPPASPENGAR.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0