Jag och darlingen

En liten rolig grej jag hittade på en annan tjejs blogg. Fyller i mina egna svar på frågorna nu i brist på annat :)

Vad heter ni? Malin & Robert
Hur träffades ni? På jobbet
Hur länge har ni varit tillsammans? 5 år och drygt 3 månader
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, den utspelade sig på jobbet efter mycket fjantande :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Robert, om jag minns rätt. Efter en lång utekväll utanför ett korvstånd på Avenyn
Vem är äldst? Robert
Vilka stjärntecken är ni? Skorpion och fisk
Vem fyller först på året? Robert
Vem är längst? Robert med sina 183?cm
Vem sjunger bäst? Malin, definitivt!
Håller ni i handen på stan? Händer väl fortfarande imellanåt. Fast nu håller vi oftast i vagnen.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, drygt ett år
Vad har ni gemensamt? Vårt barn Vilmer :) Förutom det, jobbet(numera har Robban nytt jobb), vänner, intresset för tatueringar, viss musik;)
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, kärleken växte fram med tiden
Har ni någon speciell låt? Nje.. tror jag inte. Men vi lyssnade väldigt mycket på Bossons album när vi blev ihop:) Alla låtar där påminner mig om oss som nykära.
Har ni stora framtidsplaner? Vi har ju kommit en bra bit på vägen med vår son. Annars vill vi väl gifta oss någongång och ha ett hus så Vilmer kan kicka fotboll med sin pappa i en trädgård
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja
Vilket är ert bästa minne? 1. När Vilmer föddes 2.När det visade sig att vi skulle ha barn 3.(enligt mig) När vi precis i början av vårt förhållande satt på en bänk nere i Långedrag och tittade ut över vattnet och bara mös med varandra.
Vem lagar bäst mat? Malin
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Som soffpotatatisar vi är sitter vi framför tvn och slapparoch myser med Vilmer
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, istort sett
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ca 1 mil. Fiskebäck - Hisingen
Blir du lätt svartsjuk? Jag blev det, men har jobbat bort den fula ovanan. Det var alldeles för mycket bråk (speciellt när alkohol var inblandat) om sånt förr.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen?  Har väl hänt att Robban har sagt lite konstiga saker nån gång bara.
Läser ni varandras SMS? Har säkert hänt nån enstaka gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in till mig.

En UNG 2 barns mamma.

Som blivit mobbad i skolan och har panikångest.

har du bloglovin så ksn vi adda varandra där?



Kram

2009-06-30 @ 19:13:13
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0