Trött trött trött

Shit va trött jag är på att vara trött! Så tråkigt att orka så lite varje dag. Det går nästan inte att planera saker längre.
Jag valde t ex att inte följa med sambon upp till hans bror under helgen pga tröttheten och att jag ska jobba igen på måndag morgon. Misstänker att mina ben inte hade burit mig på måndag morgon 5.00 när klockan ringt isf.
Så jag tänkte ha en lugn helg hemma själv istället. Inte göra så mycket alls.
Men då bestämde jag mig att hänga på syrran och några andra till båtmässan. Dagen startade med frukost på Panorama Hotell vilket var mer än trevligt. Kan tänka mig att äta hotellfrukost varje dag faktiskt. Oj oj oj va mycket gott dom bjöd på! Det var verkligen frukost för en hungrig gravid kvinna. Vi nästan rullade därifrån efteråt.
Men båtmässan kunde jag skippat känner jag. Hysteriskt mycket folk och hysteriskt varmt.
Själv tycker jag att det räcker med högst en timme för att gå igenom stället men vi blev kvar där minst 3 timmar. Zzzz! Det skulle kollas in 1000 olika grejer. Men går jag dit med båtfolk får jag väl skylla mig själv misstänker jag.
Väl hemma på eftermiddagen dog jag i sängen och sov över timme.
Stackars lilla pyre som har en mamma som inte tänker sig för utan pressar sig för mycket. Undrar när jag ska lära mig att ta det lugnt!

Fan vilken jävla skit melodifestivlen är! Det är sorgligt hur så dåliga låtar kan komma med i den tävligen. Man undrar ju hur resten av alla bidrag låter som inte kom med när det är så illa.
O sen låtarna som vann. Gahhh! Jag blir vansinnig! Alcazars bidrag lät som det kom direkt från 80-talet och var grymt tjötig och Emilias var fruktansvärt tråkig + att hon har ingen styrka i sin röst över huvud taget. Man får ju nästan anstränga öronen för att höra av hon sjunger.
Och Caroline Af Ugglas ska vi inte prata om. Den nerknarkade hippien är ju helt slut i huvudet. Jag börjar faktiskt tro att man kan hata någon man aldrgi har träffat. Jag var tvungen att gå från TVn för jag klarar inte av henne!!! Behöver jag säga mer?
Ne, nästa lördag är SVT 1 det sista jag sätter på.

Appropå det, nästa lördag är det ju alla  hjärtans dag! Får väl se om man har en romantisk sambo eller om man får ta itu med det själv ;)

Imorgon blir det iaf soffan och några filmer för hela slanten!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen.. kul med blogg;)



Hoppas allt e fint med dig förutom tröttheten, hur länge ska du jobba?? tänkte hälsa på snart.. kram

2009-02-08 @ 12:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0