Slappardag...

Idag har det varit en riktigt spännande dag. Den har bestått av sömn, sömn, en promenad, korvstoganoff och tv :)
Fast det har varit riktigt skönt att bara slappa, att inte känna att man måste göra något. Tror lilla pyret är rätt nöjd med att jag bara har tagit det lugnt också.

Igår var det som sagt fika på stan med Jenny o Jenny. Sen på kvällen i snöstormen var jag på middag hemma hos Cicci. Vi åt kanongod plockmat och världens goaste chokladfudgekaka till efterrätt. Dom andra tjejerna gjorde en massa goa drinkar medan jag snällt fick dricka mitt alkoholfria bubbel. När jag åkte hem vid halv tolv-tiden var jag helt slut. Önskade att jag hade ork nog att hänga med dom ut på krogen men det får bli en annan gång.

Tror att pyret ligger med huvudet nedåt nu. Känns så iaf när man trycker lite på magen och känner vart fötterna brukar sparka och hur ryggen ligger. Får väl se om min barnmorska kan känna efter när jag ska till henne på onsdag.

Ska tänka på alla gamla arbetskamrater som går tillbaka till sitt jobb imorgon. Hoppas dom kommer upp efter att inte ha behövt väckarklockan på så många månader. Kommer och hälsar på er någon dag!

Kommentarer
Postat av: real old tom

Tjena



Låter som en härlig söndag, ídag åkte Julia pulka för första gången, tveksam först sen var det lite spännande. Tänk, snart får ni också filma o fota första pulkaturen. Inte långt kvar nu.

2009-02-22 @ 21:48:30
Postat av: Anonym

Åh! Har hon åkt pulka!! :) Så roligt! Det hade jag velat se. Var kul att se er idag!

2009-02-23 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0