Min lilla galning

Jag tror jag kommer få en riktig liten illbatting med tanke på vilket liv det är i maggen varje dag. Nu är det någon form av salsakurs där inne tror jag.
Värst är det efter mitt nattliga toabesök när lillfis*n tror att det är dags att stiga upp eller möjligtvis tycker att det är dags. Då är det stört omöjligt att ligga på högersidan. Det delas ut sprakar åt alla möjliga håll. Kanske blir lite för trångt där inne då?! Har ju nu fattat att h*n ligger med ryggen mot vänster sida och ben och fötter mot höger. Revbenen är det absolut värsta h*n kommer åt. Ajajaj säger jag bara!!
Tidigt imorse efter jag vart uppe på toa var det som vanligt liv i luckan men jag fick faktiskt lugnat ner Pyret med hjälp av speldosan i form av en kossa vi har köpt. Den har jag spelat för Pyret nästan varje kväll sen ca v.19. Kanske fyller den sin funktion redan ?! =)



Hoppas jag får sova inatt för nu är det natt iaf. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Robban

Så söt!

2009-02-26 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0