Ännu en snöig dag

Jag tycker det är underbart när det snöar så här ute. Synd bara att det ska töa imorgon.

Idag har det bara slappats. Underbart skönt! Det var en lång dag igår så det behövdes vila. Jag orkar ju som sagt inte lika mycket längre.
Bjöd Robban på frukost på Hotell Novotel igår. Som en liten extra födelsedagspresent. Det var kanonmysigt och dom hade väldigt god mat. Vi satt vid fönstrerna som vetter ut mot hamninloppet och tittade på alla båtar som åkte förbi i snöyran. Kan rekommendera alla att göra något sånt ibland.
Sedan blev det lite hektiskt. Storhandlade på Willys för kalaset, hamtade en pajform hos syrran och slutligen städade och lagade mat hemma. Jag som trodde att jag skulle få tid att nana kudden en stund innan kalaset började men icke!
När alla väl hade gått hem deckade jag/vi i soffan. Släpade mig i säng redan vid 22. Haha!

Idag ska d fikas i LInné med Jenny, Mia och Kära gamla Dalen som kommer ner från Sthlm. Har inte sett henne sen i julas så det ska bli mysigt. Därefter bär det av till Cicci för middag med Maja och Fanny.
(Kan börja längta efter vin då och då :) Idag är ett sånt tillfälle. Det är bara att härda ut.)

Undrar om man ska kasta ut katterna i snön en stund innan man går hemifrån?? Annars får man väl sota för det när man kommer hem ikväll. Då lär dom sitta vid dörrn och tjuta ikapp.


Om 2 dagar är det 50 dagar kvar tills beräknad förlossning som man sägre. Shit! Det börjar närma sig. Nästa vecka ska vi ut i affärena och fortsätta vår shopping till pyret. Vill börja fixa här hemma snart. Sätta ihop säng och ta hem vagnen o sånt.. fast det kan vänta ett litet tag till dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0