Jaha då var den slut

Sommaren alltså. Det vi fick uppleva igår var troligtvis det sista av det lilla lilla sommarvädret som vi haft i år. Det enda positiva med det är att Robban inte haft någon semester och inte behöver känna ångest över att han jobbat soliga och varma dagar, som kunde spenderas på helt andra och roligare sätt.

Idag sitter jag och vildmusen inne och kurar och funderar på vad vi ska göra med dagen. Borde ta itu med städning och dylikt, men ändå sitter jag likt förbaskat kvar här i soffan.
Vi säger så här, om senast 30 min måste jag lyfta på arslet och komma igång.


Fick igår reda på att biljetterna till In Flames konsert i december sålde slut på 1timme i tisdags. Fasen va arg jag blev! Hur lyckas dom sälja slut Scandinavium på 1 timme? Det måste vara fler folk som börjat lyssna på dom senaste tiden :( Kommer bevaka Ticnet som en hök efter eftersläpp nu. Jag MÅSTE ha en biljett


Kommentarer
Postat av: real old tom

Hur går det med städningen?

2009-08-21 @ 12:05:24
Postat av: Sandra & Nils

Vi har nästan samma problem, vill ha biljetter till Lars Winnerbäck i Göteborg, biljetterna verkar gå som smör och vi missade totalt att de hade satt in en extra konsert, som självklart säljer slut typ direkt den med!



Ja det blir några trippar till Ullared på ett år, det är skönt att man bor såpass nära! Mycket billigt på barn och babyavdelningen där! Hamstrade hur mycket som helst innan Nils kom!



Hoppgunga är toppen här hemma, där hänger han och skrattar för sig själv, det ger mig lite tid att andas om dagarna :)

2009-08-21 @ 13:28:00
URL: http://familjenclasson.bilddagboken.se
Postat av: vettese

ja,det var ju det där med städningen...jag har städat halva lägenheten här under dagen,men kommer mig liksom inte för att dammsuga den.det är lättare att svassa runt lite planlöst med trasan;)...jag har 3 h på mig att ORKA ta fram dammsugaren innan jobbet börjar.fy fan.



hoppas allt är bra med er gumman!

puss och kram

2009-08-21 @ 15:03:10
Postat av: real old tom

Ja, nu har jag fått önskemål om att skriva vem jag är, fast det ser väl dom flesta, helt enkelt real old tom. Detta kan man ju förstå eftersom jag är lite halvgammal, sen finns det ju dead tom, fast dead tom ser vi inte röken av här. Hon är så gammal så gammal, hon är nästan död därav namnet dead tom. Sen har vi ju den purfärska old tom, hon är är så liten så liten nästan lika liten som Pontipinerna.



Nu tänker ni säkert: Vad är detta för galning?

Men det är ju bara mellanstoralilla jag, real old tom.

2009-08-21 @ 22:11:57
Postat av: Carolina

Bella tackar så mycket med en puss till sötaste Vilmer! :)



Vad surt att biljetterna tog slut så snabbt!! kram

2009-08-22 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0