Gröt är gott

Det verkade Vilmer tycka iaf när han för första gången fick smaka på det idag. Iofs lite svårt att veta men han spottade inte ut något och han gjorde lite läten som lät arga när skeden försvann + att han nästan attakerade skeden när den närmade sig. Det verkar ju lovande iaf!


Hrm... vad är detta ni satt på mig nu då?


Undrar om den går att äta på?


Men men.... vad är det för mysko klet jag får? Det där är ju inte bröstet?


Men hallå, detta verkar ju inte alls dumt


Får jag mer?!


Tror bestämt att jag måste testa på detta imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så roligt att se deras reaktioner när de får in mat i munnen :) VI håller på med majs nu, men ska nog ta gröt efter det! Tror det kan vara bra till kvällen sen, så kanske han står sig längre på det när man väl kommer upp i en portion :)



Fina bilder från Vilmers dop :)

2009-08-14 @ 10:33:10
Postat av: real old tom

ha ha, vad roligt, han kanske blir som sin lillkusin, ett matvrak. Gröten var och är fantastiskt god, tycker Julia.

2009-08-15 @ 11:52:09
Postat av: Carolina

Nämen sötnosen då, vad kul att han verkar gilla det! Bella har också ätit gröt idag... och dessutom en HEL liten burk med Biff Stroganoff - lillan gillar mat ;) kram

2009-08-15 @ 20:05:46
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Härliga bilder, måste vara en fantastisk upplevelse att få testa på gröt för första gången =)!



Jo det är skönt att veta att man har dom i ryggen.

Tog dock bort mitt bevikelse inlägg då jag kanske borde tala om det för dom personligen innan, men var bra irriterad och på dåligt humör imorse.



Kram

2009-08-15 @ 20:20:37
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Sandra & Nils

Här hemma smakade vi på Sempers banangröt för första gången! Det verkade väldigt gott det med :)

Innan har Nils fått tjuvstarta med Katrinplommonpuré eftersom magen inte vart som den ska... så han har vanan inne lite :)

2009-08-15 @ 20:39:44
URL: http://familjenclasson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0