Glad Påsk!

Ser att det var ett par dar sen jag skrev nåt här. Har knappt varit vid en dator dom senaste dagarna. Då blir det så...

Påskafton idag firades hemma hos min mamma. 10 vuxna och 6 barn (+1 i magen). Robban var hos sin mamma och firade.
Är iaf helt jäkla slut nu och har fruktansvärd foglossning så jag knappt klarar av att stå, fötter som värker (fick spola kallt vatten på dom nu när jag kom hem. Kändes skönt!) + att det känns som jag har sprungit ett GBG-varv.
Kom ut nu bebisen! Jag orkar inte mera!!!! Är totalt utmattad!!!
3 dagar kvar till beräknad förlossning. Tänk om det ändå hade vart så väl att bebisarna alltid kommer på det datum som är utsatt. Men tyvärr får jag snällt vänta tills den lill* behagar att komma ut.
Det enda jag känner av är lite "menssmärtor" som strålar ut i ryggslutet ibland. Hoppas hoppas det blir mer av det snart. Helt sjukt att man längtar efter smärta.

Var i stan igår och fikade med Cicci och Maja. Vi satt på Condeco på Avenyn i solen och hade det gott. Sedan hängde vi i lite affärer, vilket var en pärs för mig. Orkar ju ingenting längre, och det är skittråkigt. Men sen får man ju tänka på att jag är så höggravid som jag bara kan bli.
Men snart snart är det över iaf!!!

Senare var vi hos Robbans bästa kompis och hans tjej som också väntar barn. Dom ska ha ca 3-4 veckor efter oss. Satt på deras uteplats och fikade i solen. Och på kvällen var vi hemma hos min äldsta syrramed familj och grillade hamburgade. Så gårdagen var en riktig kanondag men slut var jag.

                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0