Utsläppta i det fria!

Det här inlägget skulle egentligen in igår men det var nåt fuffens med blogg.se igår kväll. Det var svårt att lägga upp bilder, länkar samt inlägg. Så jag gav upp och fortsatte idag.
Idag förklarade det sig när jag loggade in idag och designen såg helt annorlunda ut. Dom underhöll troligtvis sidan. Kan ju tycka att dom borde informera sina användare om det så man slipper sitta och slita sitt hår och bli vansinnig ionödan.
En text om Vilmer och hans ständiga hosta samt lite annat försvann när inlägget inte lades upp så jag får försöka komma ihåg vad jag skrev och lägga det i ett annat inlägg.
Men nu ska ni slippa läsa om mer trisst svammel.  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Här kommer en liten sammanfattning från mammorna utekväll i lördags.
Vi var sammanlagt 12 goa tjejer som äntligen skulle få en kväll för oss själva utan barn.
Middagen åts på Chez Amis. Trevligt, billigt ställe men jag tycker gott att maten kunde varit lite bättre.
Åt Ceasarsallad som var så låångt ifrån en Ceasarsallad man kan komma. Hackad isbergssallad, några baconbitar, 3 skivor kyckling, några flan parmesanost som maninte ens kände smaken av, inga krutonger, ingen riktig Ceasardressing utan vanlig hederlig vitlöksdressing a la pizza?! Fick iaf 3 goda vitlöksbröd til. Undrar om dom var som kompensation för krutongerna??
Men det gick ner trots besvikelsen. Det var ju inte äckligt iaf! :)
Dom andra tjejerna verkade dock mer nöjda med maten än mig. Var ju tur så inte alla var besvikna!
Innan, under och efter maten dracks det mycket gott!
Vi hade grymt trevligt och plötsligt var klockan 23 och stället höjde musiken. Vi beslöt därför att gå vidare till ett lite lugnare ställe så vi kunde prata utan att behöva skrika.
Jag och Caroline var väl mer inställda på party :) men det var ju roligare att alla höll ihop hela kvällen så vi la ner dansplanerna ;)
Vi gick till Bommes Restaurang & Bar där vi blev kvar till drygt 01:30 tror jag.
När jag skulle ta mig hem med vagnen missade jag min precis och fick snällt vänta på nästa. Det var så kallt + att hungern gjorde sig påmind. Vad är det som gör att man alltid alltid blir sugen på skräpmat när man druckit alkohol??
Så jag traskade till McD inne i Nordstan och köpte mig en lilla menyn som värmde mig och magen gott tills min vagn kom.

Sammanfattat hade jag en supertrevlig kväll och hoppas att det inte dröjer allt för lång tid tills vi gör om det!



Kiqi och Lisa


Jag och Elin






Kicki, jag och Caroline


Kiqi och Kicki


Lisa



Det var en sammanfattning av vår härliga kväll! Hoppas det inte dröjer allt för lång tid tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0