Kvalitetstid

Det har jag haft idag med Mia, Jenny och barnen. Vi var hemma hos Jenny och fikade och sedan blev det en rejäl långpromenad i regnet. Men det var bara skönt. Kände att jag saknar dom där härliga långpromenaderna när man var föräldraledig. I ur och skur.

Vi bestämde när vi skildes åt att vi ska ses om ett par veckor uppe hos Mia i Trollhättan. Vi har ju inte sett hennes och Douglas nya lägenhet.

Vet inte om det är all frisk luft jag fick idag men nu känner jag mig som luften bara gick ur mig. Hoppas jag piggnar till snart. Klockan är ju faktiskt bara 17 :/

Får se ifall jag får gjort nåt på min virkning ikväll. Nu var det några dagar sedan.

Imorgon är allt som vanligt igen. Vilmer ska till förskolan och vi ska till jobbet. Skönt! Han är fortfarande lite hostig men inte ens i närheten av vad han varit.
Tror det är kul för honom. Han har allt vart lite rastlös hemma dom sista dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0