Ny blogg?

Ifall ni undrar vad som händer här inne...var inte oroliga! Det är bara jag som försöker göra om designen på bloggen lite :) Men det lär väl ta sin tid innan det är helt klart.

Startar iaf med en ny header som är lite roligare att kolla på än den gamla bilden på mig och Vilmer :)
Ska försöka fortsätta imorgon. Ska då ta itu med den översta texten, flytta och göra om den samt att försöka göra den till en länk om jag löser det.

Återkommer då om lite info om Robbans och Vilmers första besök på förskolan som gick över förväntan.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

MYCKET TJUSIGT!!! :)

2011-01-04 @ 15:03:21
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com
Postat av: Jenni

Verkligen en jättefin header.

Det var ett tag sen jag tittade in här, har varit dålig på det samt att blogga själv. Ska sätta mig i morgon och kolla igenom allt ni gjort under denna månad, för jag tycker om att läsa din blogg.

Sköt om dig så länge och gott nytt år.

2011-01-04 @ 22:02:33
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: Real old tom

Ser ingen skillnad, e jag bäng tro? Skall det vara ny bild?

2011-01-04 @ 22:41:41
Postat av: real old tom

NUUUUU ser jag, åh så fint! Roligt med nya bilder.

2011-01-05 @ 18:25:08
Postat av: Anna

Vad fint du gjort!!!



God fortsättning på det nya året :)



Kram Anna

2011-01-07 @ 08:46:24
Postat av: Caroline

Hej!

Vad fint du fått det på din blogg! Roligt med alla fotona!

Hur är det annars?

Tack för dina gulliga kommentarer inne hos mig,

kram Caroline

2011-01-08 @ 20:49:23
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0