Melodifestivalen

Snart är det Tvn som gäller. Ska ännu en gång ge melodifestivalen en chans. Varför vet jag inte....blir bara sur och tycker att alla låtar är urusla ändå. Trots det sitter jag och kollar på skräpet. Haha! Fan va dålig man e!

Igår var Robban på Båtmässan med min svåger Niklas. Det var sån förkväll med branschfolk. Där bjöds det på alkohol och snacks. Sedan skulle dom på en arbetskompis 25års fest.
Tanken var väl att jag skulle följt med men vi har ju tyvärr ingen som kan passa Vilmer nu. Menmen..vad gör det om 100 år!
Jag och Vilmer var i stället hemma hos mamma och Kai och åt middag. Även Camilla kom dit. På egen hand, då barnen skulle sova hos sin farmor och farfar.

Har nog inte skrivit det men det är diskbråck i nacken min lilla mamma har råkat ut för. Flera diskbråck dessutom :( Idag har det suttit i i 5 veckor. Med samma outhärdliga smärta som vägrar ge med sig. Thailandsresan fick dom ställa in. Fanns inget att göra när minsta lilla rörelse åt fel håll eller en stöt från någon gör att hon nästan svimmar av smärta.
Nu hoppas vi verkligen att det värsta ska lägga sig så hon kan börja leva lite normalt igen och inte behöva vara instängd hemma utan att kunna ta sig någonstans på egen hand.



Idag har det varit en riktig slappardag. Skönt! Jag och Vilmer var ute en kort sväng på gården och lekte lite i förmiddags men varken han eller jag tyckte det var särskilt spännande. Kallt, blött, isigt och blåsigt med rejäla kastvindar som höll på att dra med Vilmer ett par ggr.

Annars har vi lekt inne, ätit tacos och jag har vart iväg en sväng och handlat present till lilla Texas som ska döpas imorgon.
Om du Cicci är inne och hinner läsa detta innan morgondagen och inte vill veta vad Texas ska få, klicka inte HÄR då. Men ni andra kan ju göra det om ni är nyfikna ;)

Försökte i all hast hitta något till mig själv som jag kan ha på mig imorgon och även tills Robbans födelsedag som är snart, men det var lögn i helvete att jag skulle hinna eller ens hitta nåt som kändes ok. Får inte vara för vardagsaktigt eller för fint. SVårt det där!

Vilmer fick iaf ett plagg. Han fick presentkort på PoP i julklapp och nu börjar ju äntligen vårkläderna dyka upp i deras butiker så jag slog till på en härlig tröja. Har hittat ett par coola jeans men dom fanns inte i hans storlek på torget tyvärr :( Så dom får vi avvakta med sålänge.
Men här är tröjan iaf.




Oj nu e klockan över 20, ska slå på tvn samt gå och väcka Robban som verkar ha somnat bredvid Vilmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0