Grattis Kai!!!

Idag fyller Kai år! Stort grattis till dig! Hoppas du fick kortet från Vilmer!

Det är en del födelsedagar att hålla reda runt denna vacka :)

På fredag fyller Jim (Robbans bror) år, på lördag är det mammas dag (samt min arbetskamrat Nickes tvillingsöner), på måndag fyller Nicke OCH Tove (Jims fästmö).
Puh! Tur att ma slipper köpa present till alla dessa!

På lördag blir det iaf kalas hemma hos mamma och Kai för dom. Innan dess ska familjen följa med Maria, Calle och Julia till Borås för deras höstmarknad. Håller tummarna för solsken och vackert höstväder.


Nu ska jag gå ner och ta in min cykel så den får stå ifred för cykeltjyvar och annat löst folk, sedan är det duschen och efter det sängen. Längtar efter att få krypa ner bland lakanen så nu stänger jag nätet för idag.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: real old tom

annat löst folk är en grym beskrivning :)

2010-09-22 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0