Jacka

Vi är i behov av en vinterjacka till Vilmer men det krånglar lätt till det när man (jag) är kräsen.
DEn får inte vara för dyr. Vi har redan lagt massa pengar på overallen och galon/fleecesetet.
Men vi vill inte heller ha nån skit från H&M. Litar inte på att deras grejer håller.
Den får inte heller vara i för skrikiga mönster. Gärna enfärgat.
Har ni några tips? ;)


En Didriksonsnörd som jag har blivit så hade jag helst velat ha denna till Vilmer 


Men med ett pris på nära 1000lappen?! får jag lägga ner det.

Kommentarer
Postat av: real old tom

kostar en barnjacka 1000 spänn????

My lord, heeelt galet. Ledsen att Jullans jacka fortfarande passar henne, (inte ledsen för min plånboks skull dock)

2010-10-02 @ 16:55:09
Postat av: Anonym

Didrikssons är fina, men riktigt dyra.. och jag tror inte de är sååå mycket bättre ändå att de är värda de pengarna! Men fina är de :)



Vi var på Ullared igår och hittade både jacka och overall där, riktigt fina fanns det och märket har jag provat innan så vet att de håller mot kyla och väta!!

2010-10-02 @ 17:47:38
Postat av: Jennie

Har du kollat Villervalla? Jag köpte en till Lova för 500 kr (vinterjacka)Jag vet dock inte hur bra de är kvalitétsmässigt men det återstår att se.

Kram

2010-10-05 @ 18:37:46
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag som ändå är tvåbarnsmamma ha ha ha måste säga att Polarn o P har väldigt bra saker om man vill lägga en förmögenhet. Men å andra sidan betalar jag NOLL kr för hela Stellas vintergaderob plus höstskor/vinterskor med mera för att hon ärver o då blev det inte så dyrt längre.... Kommer dessutom få ut ca hälften på tradera sedan o DÅ blev det verkligen inte dyrt. Pop har ett sjukt bra 2:a hands värde på tradera. Du kan ju alltid handla där med fast man vill ju helst ha nytt! H&M är inte sådan skit som du påstår dock ;-) Lindex är inte ett dugg bättre, min erfarenhet är att deras regnkläder ex vis är sämre än H&M. Detta blev långt... hoppas ni mår väl!!!!

KRAM!!

2010-10-06 @ 22:07:06
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0