Helg när som helst!

Jisses va slut jag känner mig i kroppen.
Framförallt i benen. Som om jag hade tränat. Vilket jag inte har gjort. Tyvärr! För att träna ska man ha ork till det. Och tid.
Just nu känns det som att jag vill tillbringa alla mina lediga timmar med Vilmer. Dom han är vaken iaf. Kan ju träna på kvällen men då har ju luften liksom gått ur en. Knivigt dilemma det där.

Om ni undrar varför inlägget ser skumt ut beror det på att jag sitter med min mobil och bloggar. Vill inte sätta mig med datorn för då är det kört. :D Då fastnar jag och sitter på nätet alltför länge. Behöver komma i säng tidigt ikväll. Har inte suttit ner på i stort sett hela dagen.
Efter jobbet var jag och Vilmer på torget och drog runt i lite affärer. Robban var och är på Bingo med sin mamma, mormor och morbror.

Min vecka har inte varit så spännande men Robban och Vilmers vecka har varit fullspäckad. I tisdags var dom på öppna förskolan med Svea och Hasse, igår var dom hemma hos Robbans bästa polare med hans son Elliot och idag var det öppna förskolan med Hasse och Svea igen. Kul att dom har massa kul och göra :)

Imorgon är en stor dag. Då ska Vilmer fotograferas på öppna förskolan. Vi tog såna bilder även förra året. Kul att ha möjlighet att göra det trots han inte går på dagis än.
Ska lägga fram kläder idag och ringa hem imon bitti och se till att han är välkammad ;)

Själv ska jag på afterwork på nya Dubliner med lite folk från jobbet imorgon. Ska se till att komma ifrån jobbet så tidigt som möjligt så jag får ett par timmar med Vilmer. Hoppas på att kunna gå strax innan 13.. Om ingen oväntad order kommer in vill säga.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0