Bläääää!

Här sitter jag och mår som jag förtjänar. Det blev en låång kväll igår. Undrar om man kan kalla det afterwork när man kommer hem 3:15?
Men fasen va kul jag/vi hade!
Vi var ett tappert gäng på 6 pers som startade på Dubliner, gick senare vidare till nåt sunkigt hak på Linnégatan för att få billig öl. Fick sällskap av en gammal kollega en stund. Därefter var vi 4. Gick hem till Emma för någon form av för?efter?fest som blev tokigt rolig. Mycket dans, det gillar vi!
PLötsligt var vi 6 pers igen då 2 nya anlände. Några timmar senare lämnade Niclas in och rumlade hem till sig.
Sent valde vi kvarvarande att vi skulle in till stan. Sagt och gjort, vi hoppade in i en taxi och landade slutligen på Avenyn.
Hamnade på Lilla London (av alla ställen) och blev kvar där till stängning.
Tack och lov blev det bara vatten för min del tiden vi var inne i stan. Undrar hur jag hade mått annars idag?!

Idag  var det kalas för Calle som fyllde år för några veckor sedan. Vilmer var superglad över att få leka med sina kusiner igen. Det var ca 3 veckor sedan sist då dom andra har varit sjuka i omgångar.

Nu ska jag återgå till The Event.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Å, kul!! Jag vill också ha en utekväll. Gärna en lördag och så bara tjejer, massor med god mat och blåbärscider;) Jag får väl ordna till en förfest här hemma snart! KRAAAAM

2010-11-02 @ 13:38:18
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0