Vinterjacka

Tror jag glömde av att uppdatera om vinterjacksletandet till Vilmer.
Det hela slutade med att jag inte hittade någon snygg, lite billigare jacka. Så jag gav upp, gick in till Team Sportia och köpte en Didriksons till honom. Hade 15% rabatt där så lite kom jag ner i pris iaf.

Det stod iaf mellan dessa



Det blev till slut den grönrandiga då jag kom på hur innerligt tråkigt det är med allt svart till pojkar. Dessutom behöver Vilmer lite färg, då lyser han upp :)
Det syns dåligt på bilden, men det är en underbart härlig grön färg. (Och jag som avskydde grönt förr)

Om herrn går med på det ska jag någon dag försöka få honom att posa i den så ni får se hur han ser ut. Den är dock lite för stor men inte så det stör. Har man tur kanske den passar även nästa vinter.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Malin, det var verkligen en jättefin jacka...bra mycket finare än alla på Villervalla faktiskt! Tycker du ska vara helnöjd med köpet! Kvalitén är dessutom bra så i bland lönar det sig att lägga lite extra. Grön eller svart, de är lika fina på sitt sätt:)Grönt passar dock på små rödtottar;)

KRAAAAM

2010-11-05 @ 21:03:24
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0