Snart är det jul igen!

Och jag älskar det!!!
Kolla här va mycket juliga saker att vara glad för.
Det är snö ute! Som INTE kommer försvinna på en dag tack vare minusgraderna. Dessutom ska det komma mer snö framåt helgen.
Jag och Vilmer har åkt pulka (och skateboard som på bilden) idag och sett folk sätta upp sina ljusslingor på balkongerna.



Jag har bakat lussekatter idag. Mycket goda! :)




Till helgen ska alla stjärnor, julstakar och balkongbelysning fram :):):)
Vi ska även på adventsmiddag hos mamma och Kai i helgen.

Och nästan det bästa av allt: nästa helg åker jag, mamma, Camilla och Maria till Köpenhamn. Bor på 5stjärnigt hotell, ska strosa på Ströget, gå till Tivoli för julmarknad och äta middag på något mysigt ställe. Ska bli underbart!!




Sen har jag en sak jag ska gå på jakt efter i dagarna.

Någon som har provat den?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0