IKEA

Har ni sett allt fint Ikea har fått in nu inför jul?
Jag blev alldeles sjuk när jag såg deras Stjärnkollektion.

När vi var där och måndagsstrosade fick dessa saker följa med oss hem.



Jag har dock bara köpt ett förkläde, ett blockljus, 2 diskhanddukar. och det stjärnmönstrade julklappspappret.

Visst är grejerna läckra?

Det enda som var slut som jag verkligen ville ha är dessa



Ska ge mig den på att få tag i dom om jag så ska åka till Ikea varje dag tills jag får dom. Underbara plåtlådor att förvara lussekatter, bullar, pepparkakor och dylikt.

Är nån på Ikea och ser dessa (3-pack) snälla snälla köp en packe för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh Ikea detta underbara ställe =)! Ska hålla koll på dom där burkarna om vi åker till Ikea nått! hade dom många julgranskulor i färger? Jag brukar hänga sånt i snörerna och ikea har mycket billigt sånt =)! Skulle aldrig hänga det i min gran men på paketen är det faktiskt fint =)!

Kram



2010-11-05 @ 06:07:32
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0