27

Idag är det min födelsedag! 27 hela år blir jag.
Har haft en fin födelsedag men med ett litet trisst slut på dagen.
 Många gratulationer och kramar på jobbet, samt komplimanger om mitt nyklippta jag :) Bjöd på möcke go Trippelbrownie som var väldigt populär bland dom andra. 
Tråkigt nog fick Vilmer feber igår och den har suttit i idag också. 
Vi skulle egentligen gått ut och ätit middag idag, på Manana, men det fick vi lägga ner. Till min stora besvikelse. 
Det var det jag såg fram emot mest eftersom jag inte kunde ha något kalas på min dag.
Utan någonting känns liksom dagen bara som vilken som helst.
Såklart har Vilmer varit vaken ända tills nu. Febrig, urtrött, obajsad, matvägrat, grinig och ledsen. Det är INGEN bra kombo kan jag berätta för er.
Så just nu känns det som om jag har har haft den sämsta födelsedagen på riktigt länge. Inte 1 sek har vi kunnat sitta ner och haft det mysigt eller trevligt idag.
Eller jo, en kort stund när vi åt Robbans fina middag han gjorde åt oss. Typ 10-15 min max.
Suck!

MEN jag har fått väldans fina presenter av mina gubbar. 90 min skönhetsbehandling på ett ställe i Linné, ett litet silverhalsband med en berlock iform av ett hjärta och vackra rosor som nu står i köksfönstret och luktar gott.

Så här skönt ska jag få det! Lääängtar!

"Ansiktsbehandling Lyx – För dig som vill ha allt och lite till!
Behandlingen inleds med en avkopplande ryggmassage följt en grundlig rengöring av ansikte , noggrann hudanalys, peeling, ånga, portömning, avkopplande massage av ansikte, hals och dekoltage, vårdande mask efter hudtyp , handmassage, handinpackning samt skalpmassage. Vi avslutar med behandlande creme samt passande solprodukt."
  


Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut efter den här dagen.

Hoppas hoppas Vilmer är frisk på lördag så jag få uppleva lite födelsedagskänsla då iaf.

Kommentarer
Postat av: real old tom

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ledsen att det inte blev en rolig dag. Roligare blir det på lördag.

2010-11-10 @ 22:53:36
Postat av: Caroline

Hej där!

Stort grattis till dig här med! (i efterskott). Ja men visst är det tråkigt när de små är sjuka! Och speciellt om man måste ställa in sina planer, på sin födelsedag o allt!

Jag har väl slutat bry mig så mkt om födelsedagar vilket i sig är trist med. Men det har liksom blivit så. Sedan jag blev mamma tror jag. Men ibland överaskar jag mig själv o bjuder in släkten till fika!

Dina presenter lät helt ljuvliga! Så nice!

kram

2010-11-11 @ 08:24:44
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jennie

GRATTIS PÅ DIN DAG!!! Inte fy skam med ansiktsbehandling:) Kraaam Jennie och Lova



2010-11-11 @ 16:49:25
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com
Postat av: Jenni

Grattis i efterskott.

Låter hur mysigt som helst med massage, blir lite avis.

Hoppas han snart blir bättre, så får ni kanske ta restaurang besöket då.

KRAM

2010-11-11 @ 18:34:22
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0