En dagens

Vi kör en sån, det va längesen!

Dagens start: 05:30 (min försent) släpar jag mig upp ur sängen.
Dagens humör: Kanon
Dagens natt: Helvetisk. Vilmer har vaknat och skrikigt helt hysteriskt, fäktat med armarna och varit totalt otröstlig. 2 ggr.
Dagens väder: +3-4 grader, blåsigt och molnigt
Dagens frukost: En snabb macka hemma och flingor och yoghurt vid 9fikat på jobbet.
Dagens lunch: Fläskfilé med sås (fransk senap, persilja mm) och egengjorda klyftpotatis 
Dagens middag: Ingen. Blev äggmacka. 
Dagens sötsak: 2 chokladpaliner som jag fick av Bolke på jobbet, samt Trippelbrowniekaka som blev över från igår.
Dagens frisyr: Nyklippt och snygg :)  
Dagens bästa: Vilmer är feberfri och kalaset blir av på lördag. Jag har gjort eget Chaite och det blev helt ok.
Dagens sämsta: Vimer är fortfarande gööörgrinig och vinterdäcken blev aldrig bytta idag pga regn.
Dagens Malin: Ofokuserad på jobbet men på glatt humör hela dan iaf.
Dagens Vilmer: Grinig och har matvägrat i stort sett hela dagen.
Dagens Robert:  På gott humör men galet trött på grinet från sonen.
Dagens klädsel: Baggy och slappt.
Dagens vill ha: Denna, dessa, dessa och denna.  Och gärna detta när vi ändå är igång. Nån som känner sig lite för rik?
Dagens utflykt:  Hem till mamma och Kai efter jobbet för däckbyte men regnet stoppade planerna så det blev bara fika.
Dagens låt: Haha! Kollar du så e du fast!
Dagens saknad: Som vanligt, Vilmer!!!
Dagens dummaste: All skit jag har tagit mig an på jobbet denna veckan. Zzz!
Dagens sjuka: Nickes TBC-hosta på jobbet som tar livet av mina öron. 
Dagens drog: Keenan Cahill, han är så dålig att han blir grym. Haha!  
Dagens köp: Ingenting
Dagens morgondag: Fredag, jobb med inslag av IKEA-besök och inhandling till fikarum, hem, städning, handling av mat och sist fredagsmys.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0