Vart är våren egentligen?

Under tiden jag stod och somnade Vilmer i vagnen hos syrran vräkte regnet ner på utsidan.
Stod i deras uterum och hörde regnet smattra mot plasttaket. Låter sådär mysigt och somrigt.
Bara det är det inte var det. Det var 6 grader ute och efter ytterligare en timme med ösregn kom även haglet/snön?
Under tiden jag stod när och stirrade ut på det mer höstliknande vädret plingade det till i min mobil och jag får detta mmset.


"Kan man ha bättre utsikt när man äter lunch? Om en halvtimme ska jag på massage. Har man semester så har man"


Varför är inte vi på Mallorca och har det gött? Varför är vi hemma i den här iskylan som vägrar att släppa taget om Svea rike? 

Ne, nu vill vi ha värme!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vilket nice foto! Jag vill med ha värme nu! Detta väder tar kål på vem som helst... vart är solen liksom?!

KRAM

2010-05-14 @ 08:52:14
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0