Oj

Vilken respons på mitt tidigare inlägg.
Kul och intressant att läsa allas svar, tyck och tänk :)

Som Kiqi skrev finns ju alltid Viktväktarna också. Men jag tycker bara att det låter så förbaskat tråkigt att hålla på och räkna poäng och skriva ner i böcker. Och jobbigt ;P

Inne på tredje dagen och börjar nästan, nästan vänja mig... och magen. Fast det låter iofs som ett världskrig där inne hela tiden.
Var bara lite jobbigt när jag var på macken tidigare idag och skulle hämta ut ett paket. Medan jag väntade kunde inte blicken slita sig från allt godis framme vid kassan. Dom är inte dumma som placerar allt gött där framme!

Tidigt imorgon bitti åker Maria, Calle och Julia till Mallorca. Jag är gräsligt avis på dom. Hade mer än gärna åkt med och legat och göttat mig på stranden eller vid poolen.



Hoppas ni får en underbar vecka med mycket sol så Jullan kan springa omkring på stranden och busa! Bara ni håller er under parasollen så vi här hemma inte verkar allt för bleka när ni kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0