Måndagslista

Idag snor jag en finfin idé av Anna som går ut på att man ska fokusera på allt man är glad för just idag.
Så här kommer den; min måndagslista!

♥ Jag har den sötaste gladaste tokigaste ungen i världen och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.
♥ Jag är en del av världens finaste familj
♥ Solen bara fortsätter skina och vi har spenderat största delen av dagarna utomhus det sista.
♥ Jag börjar märka resultat av min diet som är över om ca 2 dagar. Ska bli spännande att veta slutresultatet.
♥ En ny tand verkar vara på gång i Vilmers underkäke. Skönt för att att få fler att tugga maten med.
♥ Vi har varit i Slottsskogen med Camilla, Linnéa och Isabella idag samt fikat med Maria, Julia och mamma.
♥ Robban besiktigade bilen och den gick igenom galant med extra plus i kanten.
♥ Vi har blivit bjudna på middag hemma hos Bolke vår arbetskamrat på lördag. Älggryta, ska bli najs!
♥ På gott och ont har tvättmaskinen i vår tvättstuga gått sönder. Bra för att den var från -92 och är urlångsam. Och bra att vi äntligen fått provat på vår grovtvättstuga. 2 SNABBA maskiner och ett torkrum med kondensavfuktare. Sedan 17 har vi tvättat 6 maskiner och fått torkat i stort sett allting.
♥ Jag och Vilmer har en fulltecknad kalender i veckan och ska träffa så många härliga människor. Lisa och Axel imorgon, Mia uppe i Trollhättan på onsdag och på torsdag kommer Camilla och barnen hit på lunch.
♥ Vilmer sover så gott på nätterna numera och för det är jag oändligt tacksam.
♥ Jag tror att min jacka som jag glömde i Norge ligger och väntar på mig inslagen nere på Konsum. Har iaf fått en avi på posten.



Kommentarer
Postat av: real old tom

oj vad roligt att läsa om så mycket positiva saker, jag är glad över att jag skall gå och lägga mig och sova nu :)

2010-05-24 @ 23:12:17
Postat av: real old tom

jo, jag är glad över en sak till, att det är lön imorgon ;)

2010-05-24 @ 23:13:26
Postat av: real old tom

Idag är jag glad att jag haft så fullt upp de senaste dagarna att jag inte hunnit använda ngt av min lön.

2010-05-27 @ 22:24:11
Postat av: Anonym

Men... Vad har hänt..!? Antar att du inte har tid att sitta och blogga lika mycket längre. har väl fullt upp med en vilding!! ;) Ville bara säga att jag saknar det!!

Kramar Sara

2010-05-28 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0