Här e jag!

Har knappt rört datorn dom senaste dagarna så det har stått still på bloggfronten som ni kanske har märkt ;)

Blir så lätt att jag fastnar vid datorn om kvällarna och kommer alldeles för sent i säng.
I förrgår var jag på väg att göra ett inlägg men internet ville inte funka av någon anledning.

Idag är det fredag och min allra sista dag med Modifast. Har senaste veckan bara bytt ut ett mål om dagen mot pulver och idag blev det som sagt sisa påsen som användes. Skönt! Men ändå är det så himla enkelt att ta till en sådan när man inte har någon idé till lunch/middag eller det är slut på råvaror hemma. Inte för att dom mättar så mycket men.
Skulle funnits nåt liknande alternativ fast som mättar mer ;)

Var och tränade igår för första gången på 3-4veckor. Gick så mycket bättre än vad jag hade hoppats på. Kunde riktigt ta och och kämpa. Var så gött!
Vägde mig också och enligt deras våg har jag nu alltså gått ner 3-3,5 kg på dessa 3 veckor. Lite svårt att veta med tanke på att jag vägde mig första gången på Life med kläder och dom andra veckorna hemma hos syrran utan kläder.
Men jag är mer än nöjd! Så nu får jag kämpa med dom sista kilona på egen hand. Bra kost och träning är det som gäller.
Men inte idag! ;) Idag blir det lite gotta och chips. Ja, jag kunde bara inte stå emot chipsen idag! Får äta lite och tvinga i Robban resten av påsen innan jag slukar den. Haha!

Ha en go kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra kämpat med kilona Malin!!!

2010-05-28 @ 22:48:17
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0